Torsdag 9:e April

Skärtorsdag idag!
Idag vaknade jag av den vakra solen igen. Det är värkligen så mysigt att se solen lysa in genom fönsret när man vaknar. Frukosten gick ner på ett naffs, även om det inte var så mycket så blev jag i alla fall mätt. Senare idag hade jag och mina närmaste vänner Ida & Nelly tänk ta bussen till stan och göra något sådant trevligt bara vi tjejer. Kanske gå på spa i Rönne eller bara sitta på ett café och ha det lite trävligt. Men vad vi en gör så kommer vi ha trevligt. Vi har alltid haft trevligt tillsammans. Vad vi en har hittat på. Det är väll ett bra kompiskap?

                      
       
                      
                                            Byst tröja från Ny & Linne från Melvin

                      
                                             Och så Jeans från Chep Monday
                       

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0