Ekvatorn

Hallå, är jag vid ekvatorn?! Det är värkligen varmt ute ikväll så jag tog på mig min bikini och solade precis innan jag grillade. Brun blev jag dock inte men det var avkoplande. Jag grillade sedan kotlett och det var jätte gott. Jag var lite tveksam när jag såg att det var kotlett som jag skulle grilla för jag brukar bara grilla korv eller hamburgare. Men det blev ju bra ändån. Solade lite till efter maten tills jag märkte att det blev lite kyligar. Då tog jag på mig en topp och mjukisbyxer och tog en runda med hunden. Vi gick längs med cyckelstigen bort mot skolan, sedan traskade vi hem.  Sitter nu med kaffe i handen och ska snart försöka hitta något kul på tv, vi ses!


Bleka jag..


Stekt potatis och kotlett


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0