Skönt med sovmorgon!

Har precis kommit hem från skolan eller jag kanske för 5 minuter sedan men i alla fall så var det en lång och ganska så normal dag. Det ända som var lite "konstigt" eller så, så var det nog den extrema sovmorgonen. Riktigt skönt! Det borde faktiskt vi ha lite oftare. Trots att vi gick till kl15.00 så var jag ändån pigg och glad hela eftermiddagen. När jag kom hem så tog jag en sväng med hunden. Vi gick i skogen som vanligt och sedan tilbaka igen. När jag kom hem igen så tog jag en glass och sedan så kokade jag makaroner eller håller på fortfarande. Ska bara koka korv också sedan har jag gjort dagens bruch!

Outfit:

Ursäckta bildens suddighet!


 

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0