Söndag på Väla

Hej allihopa!
Har haft en underbar dag på Väla. Många fina klänningar men valde att sova på saken så köper jag det imorgon. Istället gick jag till Tasty House och tog en glass. Mango sorbe och Haselnöts krokant. Köpte också en påse med nötter som man kan ha ikväll istället för godis. Tittade ett par fins skor som jag tyckte om. Fast jag tänkte att det var lika bra att köpa de imorgon när jag ändån skulle tilbaka till Väla igen. Annars hände det inte alls mycket men det var ju ändån kul. Man kände sig som en prinsessa när man gick bland det fina klänningar. Men jag måste erkänna att det var en fin "klänning", om man kan kalla det för klänning. Det var mer en tunika. Men i alla fall så var den svart och så hade den som en roset vid midjan. Jätte söt!

Nu är jag hemma i alla fall och hade tänkt att gå ut i solen för det är jätte varmt! Hade också tänkt att grilla igen, kul va!?




 

Kommentarer
Postat av: novembersara

SV: Vad kul :D jag la till dig nu också!

2009-04-26 @ 17:59:03
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Anonym

TIPS



Jag har hittat en ny sida som är superenkel att samla poäng på och det behövs inte alls mycket för att du ska få hem ditt presentkort! I jämförelse med bland annat gratisbio, gratiskläder, gratismode, gratissajt osv så är denna sidan oerhört generös.



Passa på att bli medlem nu när sidan knappt har några medlemmar! Då är det ännu lättare för dig att få presentkort och vinna i deras tävling, jag har redan samlat ihop till ett på H&M och jag blev medlem igår. :) Här: http://www.freestreet.se/?r=147

2009-04-26 @ 19:42:48

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0