Mosade sharon och knäckebröd

Nu kommer ett lite längre inlägg än de sista två uppdaterningarna. Har varigt stressigt idag för det har varigt mycket med skolan och allt sådant. Så ska försöka göra detta inlägget så långt jag kan men kanske inte världenslängsta precis men ungefär som mina andra långa inlägg. Men i alla fall börjar jag med att säga att jag precis varigt på Lidl och kanske inte proppat en hel kundvagn med mat utan bara en kasse. Men det var faktiskt sånna saker som jag tycker om och inte bara godsaker utan en hel del frukt. Och frukt är ju nyttigt eller hur? Det finns väll inget nyttigare än färsk frukt, kanske böner men det tillhör väll frukt. Nä, böner är böner och frukt är frukt. Men det är lika nyttiga. Där finns i alla fall en likhet.

Men som sagt så var jag på Lidl och när vi skulle köra hem så svängde vi för fort i en rondel och allt i bagageluckan bara trillade åt sidan så när jag skulle öppna kofforfen så var typ knäkkebröden mosade. Jag sa åt min mamma att inte köra så fort i rondellerna, men hon är alltid så glad för att gasa när hon svänger. Men det är min mamma det! När vi då skulle packa upp allting så var ju som sagt knäckebröden mosade och glassen var nästan smält. All annan frukt klarade sig för utom sharonen som var lite mosade men det var inte så farligt. Det ska ju ändån ätas upp!


Jag lovar, frukten ligger under croissanterna!


Kommentarer
Postat av: Design By Diva





Tror du på skvallret ang Blondinbellas otrohet?

Tycktill och gör din åsikt hörd :)

2009-04-15 @ 10:43:33
URL: http://egosidan.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0