Tisdag 28:e April

Ush, nu har jag riktig ångest. Jag klänner skamm om att jag inte bloggat på hela dagen! Jag har varit hos Elin hela eftermiddagen och har inte hunnit bloggat. Jag hade tänkt att blogga direkt efter skolan men jag var utelåst. Men pappa (han hade resärv nyckel) kom och lämnade nyckel som tur var. Men då var det försent att blogga så jag gick direkt till Elin. Jag har dåligt samvete nu men förlåt värkligen!

Nu är det också jätte brådis. För nu ska jag plugga och städa. Så hela dagen  har det varigt svårt att blogga och det kommer nog bli så också. Som jag inte bloggar så mycket så vet ni i alla fall det så ni inte förväntar er en massa inlägg. Vi hörs nog lite senare!


Har ni sett min nya heder!?

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0