Vegetarisk brunch

Har ätigt en vegitarisk brunch idag. Jätte gott faktiskt! Jag kanske ska börga skriva en kokbok. Jag är en riktig bak-glad tjej. Jag bakar ju minst 1 gång i veckan. Men i alla fall så var min vegitariska bruch god och jag ser fram imot att göra den rätten fler gånger. Inte för jag är vegitarian men ibland kan det vara bra att skippa kött och om man tar mer grönsaker än vanligt så får man ju ändån lika mycket i sig som en vanlig "ovegitarisk" måltid. Men frågan är om det finns mer vitaminer i grönsaker än i kött. Det är ju klart, det finns ju järn och sådanna saker i kött men grönsaker har ju annat som inte finns i kött. Men blir man då piggare om man inte äter kött eller tvärt om. Jah, jag vet inte!






Gurka, paprika & salladsblad blev till en ända god sallad!
 

Kommentarer
Postat av: J U L I A

ser gott ut :)

2009-04-12 @ 15:20:32
URL: http://byjulia.devote.se

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0