Walkover

Jag fick faktiskt inte spela någon match idag för jag fick walkover (att spelaren ger upp eller inte kommer). Hon som jag skulle möta kom inte och det sämsta var att hon hörde inte av sig. De tog en halvtimme för oss att komma tennishallen och när jag äntligen kommit fram så var hon inte där. Jag fick vänta i 20min innan jag fick packa och gå hem med vinsten. Men om det skulle vara någon mer där så skulle jag mött någon annan men nu var det ju inte så. Jag borde ju faktiskt vara glad nu men jag är lite besviken. Jag som hade längtat till denna matchen hela veckan. Men det finns fler matcher att vinna som t.ex. matchen imorgon, den är viktig att vinna!

 

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0