10:dec Nobel

Hejsan!

Hemma och i natt så sov jag inte ett dugg. Vaknade nästan hela tiden men inte vet jag varför. Vädret är heller inte så fint och det är så tråkigt här hemma. Men ikväll där emot. Blir det mingel och lite nobel firande i skolan. Vet inte om jag har sagt de men för två (eller tre kommer inte ihåg) veckor sedan så fick vi en uppgift från skolan. Att vi själva skulle konstruera eller hitta på något som man kunde göra för att kanske bli utsedd till den som hade gjort bäst i från sig i den kategorin. Själv valde jag kategorin Litteratur men dock så var det inte jag som vann. Men ikväll så ska eleverna från 6:an träffas och de som vann i kategorierna får hem ett pris. Vi fick en vinnare från vår klass men jag tänker inte avslöja vem det var nu. Utan det göra jag när jag kommit hem ikväll!

Tråk väder

 


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0