2 dm med snö!

Jag ser det snöar, jag ser det snöar....!

Hej! OMG vad det snöar i Ängelholm! Det är inte klokt. Har just kommit hem från stan och jag var där med Ida och Johanna jätte kul. Vi provade kläder, fikade och gick in i massor av affärer. Så nu är jag nästan helt slut. När jag kom hem så la jag mig i soffan och höll nästan på att slumra till. Så stan för mig är lika med tröttsamt och kul!

Krämbulle på Sjöholms café


Sen gick vi in på Lita och tittade på ODD MOLLY kläder


Sedan började det bli kalt och snöa så vi gick in på biblioteket och värmde oss! Ida och Johanna



Vi provade kläder på vero moda


Dessa skorna ska jag ha i vår


Hittade Kenzas sko kollektion, jätte fina skor!


Kenza!

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0