Datan la bara av

Hej hej!

Är hemma från skolan nu och nobel festen. Hade tänkt att lägga in ett inlägg innan jag stack men det blev inte så. Datorn la av och sedan var det bara att åka iväg till skolan. Tog häller inte med mig min kamera men ska försöka sno ett par bilder från skolans hemsida för de har säkert tagit några bilder. Annars var det kul där. Vi såg allas bidrag och vilka kategorier de deltog i. Var där med Elin, Ellen och Nelly. Ellen var en av prisdeltagarna och hon vann i kategorin Mattematik, grattis till henne.

Det blev vist en dålig uppdatering idag men jag hoppas ni förstog varför. Imorgon ska jag försöka hinna blogga innan min träning. Annars så kommer jag hem på kvällen. Nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på TV. Ha en bra kväll!!


http://culturekitchen.com/files/nobel.gif

Alfred Nobel dagen, ööööhh det heter väll så? Rätta mig!

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0