Tåssjö lägerskola

Tänkte berätta lite om lägret vi var på. Vi var på Tåssjö lägerskola och där sov vi i två nätter. Jätte roligt var de och jag kommer visa bilder som jag gjorde när jag och Ida var i Danmark!

Johanna

 

Vi var mycket ute och då var det bra att ha på sig stövlar. Men stövlar är ju coola!

 

Nelly och Johanna

 

Anton, Ian och Evelina från balkongen

 

Marcus, Johanna, Ian, Anton, Jag, Nelly och halva Ellen, på balkongen

 

Sedan diskade Otto, Evelina, Jag .......

 

och Rasmus

 

Sedan spelade vi pingis. Elin var bäst på de!

 

Marcus, Anton Johanna och Sebastian trängdes i soffan!

 

Vi gjorde pepparkakor också. Mumsigt gott men dock var jag inte så bra på att kleta ut kristyr på dem!

 

Vi gjorde också marsipan figurer. Vad tycker ni om min igelkott?

 

Det var jätte kalt ute!

 

På kvällen grillade vi

 

Vi grillade korv men dock inga marsmellow

 


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0