Klimat förändringar

Folk tänker:

- Aja, klimat förändringen kan väll inte jag göra något åt. Det händer väll när jag har dött så det är inget att oroa sig för.

Men där tänker ni fel, helt fel! Klimat förändringarna håller på nu, just nu och det är vi människor som får göra något åt det. Det är ju vi som har ställt till det! Jag läste en artikel om Isbjörnar som äter sina egna ungar. På grund av svällt. Dessa vackra söt djur..... Vi gräver ju deras grav. Det är ju inte okej! Så snälla, försök så mycket du kan att inte släppa ut koldioxid. Cykla till affären som bara ligger en kilometer bort. Du kan också bli isbjörnsfadder som jag ska bli. Tänk på det!

OBS, dessa två bilderna är hemska men titta hjärna på de så får ni se vad som håller på att hända:
http://djur.msn.se/source.php?id=1273916&image_constraints=457x284&constraint_policy=crop-center
http://djur.msn.se/source.php?id=1273915&image_constraints=457x284&constraint_policy=crop-center


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0