Saffran 31:-

Hejsan!

Har kommit hem från träningen. Vaknade tidigt i morse och då var det bara att åka iväg till hallen. Träningen gick bra, ja, ovanligt bra faktiskt. Efter träningen så åkte jag ner till ICA. Jag köpte en påse naturgodis, julmust och saffran. Men shit vad dyr saffranen är nu. 31kr för ett halv gram. Det är nästan helt sjukt. Men i alla fall. Idag ska jag baka lussebullar med pappa (som ni kanske redan listat ut) och han kom en idé för att få lussebullarna så billiga som möjligt.

- Vi kan ju köpa gul karamell färg!

Hahaha! Nej sa jag då, lussebullar ska ju vara lussebullar med saffran i! Eller hur!?


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0