Trött!

Gääsp!

Är jätte trött nu efter all träning på teatern. Vi övade 24 scener! 24 scener! Det var jätte många. Och vi har nästan alla till läxa till nästa vecka. Haha, det blir mycket att öva. Nästa gång ska vi ha lite fika också så jag får baka något gott tills de. Jag bakar nog kladdkaka för det är jag nog bäst på. Men det är ju enkelt också, så det är en fördel.

Men det är inte bara manus som ska tränas. Måste också träna till provet. Tränade lite innan jag stack. Så jag läser på lite till nu! Vi hö...... gäääsp!

Manus mappen med typ 30 sidor manus!

Kommentarer
Postat av: Linus

usch :o:o gud vad jobbigt :o

2009-12-08 @ 19:56:08
URL: http://www.linuserikssons.blogspot.com

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0