Twilight

Men oh vad filmen var bra! Det spelade ingen roll för mig att jag inte hade sett 1:an. Det var så himla bra så det går inte att beskriva. Mycket spännande och mycket romantik i filmen. Men samtidigt också lite overkligt. Slutet var lite sådär och jag vet inte riktigt om jag vågar säga sista meningen som sas, så för er som inte har sett den får allt ta och lista ut de!

Ikväll blir det en söndagskväll med tacos och familjen. Vi ska säkert sitta framför tv:n och kolla film. Mamma köpte en ny tv igår så det ända jag har hunnit kollat in var när jag ställde in kanalerna. Men det verkar vara en bra bild så vi får hoppas på något bra!


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0