Vår skor är härliga!

Åååå, vet ni vad? Jag har blivit kär i ett par skor som jag bara måste ha i vår! Jag längtar nästan till våren. Eller kanske inte. Inget kan få mig förbi vintern. Den härligaste årstiden på hela året. Men det finns ju en nackdel med vintern. Alla dessa vinterskor. Man får hålla sig till Ugg'sen hela säsongen. Trist tycker jag. Men men, våren kommer väll så småning om.

Men i alla fall så vill jag ha ett par converse. Jag kanske ska önska mig de i jul klapp? Får se, men det är ett par vita converse. Fast inte vilka converse som helst. Denna modellen är lite tunnare än den andra vanliga modellen och ser därför inte så klumpig ut. Här får ni se en bil på de;

http://shop.trampolinshoes.se/Shop/Image/Article/trampolin%20ht0011.jpg

Vad tycker ni? Finns på Trampolin butikerna för 995:-

 


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0