Fannie Persson

Spelade tennismatch idag med Fannie Persson kl 17.00. Vann matchen med 6-2. Vi spelade sedan en match med vänster hand. Då vann Fannie med 10-6 tror jag eller så var de 10-7. Men strunt samma. Vi övade också på servar och det gick faktiskt bra. Dock fick jag en spricka i tummen så de gjorde riktigt ont. Typ när vi hade spelat i 1h 45min så körde vi någon slags pingis sörv, man skulle liksom slå ner bollen på motståndarens sida fast den skulle studsa först. Det är lite svårt att förklara så jag fårstår er om ni inte fattar.           
                         
                                        Fannie Persson, jogging rundan 11:e feb

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0