Fredag 20:e feb

Idag var Jag och Ida på Väla. Ska nu försöka berätta hur det var.

Ida kom till mej vid kl 10 tiden. Vi åkte halv 11 ungefär. När vi kom fram var det mycket med snö ungefär 2 cm. Den första affären vi gick in i var Gina Tricot och köpte EKO-Jeans. Jeansen var smala men det var riktigt sköna. När vi gick ut i gallerian igen såg vi världens finaste bubbelpool. Den var riktit stor och så mysig ut. Sedan så gick vi in på djuraffären och kollade lite små saker. Vi tyckte det var lite tråkigt så vi gick in på Kicks istället. Vi hittade en mascara som hade en jätte tjock borste. Det fanns två tester, Ida testade den ena och jag den andra. Men när Ida öppnade sin test mascara så var den blå och äklig. Ush det var det värsta jag sett ! Vi satt sedan och väntade på att något skulle hända. Vi gick sedan till en handkräms affär och tittade på mjukgörade krämer för huden. Vi var sedan och åt tacos på Taco House. Det var också då jag märkte att min kamera var sönder. Alla knapparna bara hängde sig liksom och allting bara la av. Efter vi hade ätit gick vi till Stadium och kollade på tennisrack. Vi köpte ett Wilson Excur rack. Vi spelade också pingis på Stadium. Kul var det. Vi gick sedan in på Tasty House och köpte glass. Vi bad om två små mjukglassar med salt strössel på och vi fick världens största glassar med världens saltaste lakris strösell på. Dock åt vi inte upp glassarna för de var aldeles för stora. När vi var på väg hem så mötte vi Max Wagner. Han sa Hej och att han var på Väla för att handla kläder.

När vi var i bilen på vägen hem så lyssnade vi på världens sämsta låt; Jag har pengar i brallan NANA NA NA NA NA NA ! Med vingar av stål.  Super dålig altså ! Men men en låt är en låt. ...
Vi hörde också på radion att det skulle snöa mer. Och ni vet vad jag tycker om snön ( Snö ? Nej, inget för mej ).

Jag ska snart på vattenpolo med Nelly så vi hörs sen....






                           
                                         Dagens outfit :
                                   Svart tjock trjöja; Poze
                                    Blåa Jeans; Crokers
                                       Grön tunika; Only


                          
                                                      2 cm med snö på parkeringen.


                         
                                                                Väla Centrum


                        
                                                               Mysig bubbelpool !


                       
                                                       Djur affären, lite smått och gott


                      
                                                 Sitter och väntar på att något ska hända.


                           
                                                       Utanför hudkräms affären...


                     
                           Vad gör Ida när hon inte spelar innebandy ? Jo, hon är på Väla


                    
                            Tacos med kykling, jag som hade bestält med kötfärs....


                   
                          Men man kan ju se från den ljusa sidan; Jag fick ju grönsaker


                  
                                                         Ping pong på Stadium



                 
                                    Går mot Tasty House törstiga som grisar...


                 
                                     Världens mäktigaste glass, och saltaste !


                
                     Det var varmt på Stadium så vi var törstiga som grisar när vi hade
                                                               spelat pingis.


                
                       Mina EKO-Sassie snowwash Jeans 299:-  Från Gina Tricot


                
                                                    Wilson Excur

Kommentarer
Postat av: idaa (:

den där bilden när jag håller matskålen skulle du ju inte ta! jag ser ju sjuk ut ;)



älskar dej va jätte roligt dag <3 (:

2009-02-20 @ 19:24:57
URL: http://nilssonidaa.blogg.se/
Postat av: emmah

kolla in min blogg om vardagsliv, mode, shopping, diskusioner, kändisskvaller osv. :)

http://emach.blogg.se



lägg gärna till mig på bloglovin!

2009-02-20 @ 23:38:54
URL: http://emach.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0