Fredag 27:e feb

Jäsp....Riktigt trött nu efter den långa busresan till " någon stans i mitten av Skåne."

Det tog oss 1½ timme för oss att åka till " någon stans i mitten av Skåne " som den stadens namn jag inte kommer  ihåg. Men i alla fall så " någon stans i mitten av Skåne " så spelade vi en teater och övade i nästan, tja, 4 timmar kanske något sånt i alla fall. Vi hade också samarbets övningar i någon glänta ute i skogen vid en sjö. Det gick si så där facktiskt. Åt en baget till Lunch med Skagen och Räkor, gott gott och man blev riktigt mätt. Det tog ungefär 1½ timme att  åka tilbaka också och så sa Nelly ett jätte roligt skämt: Du har en på näsan, vad gör den i Sverige !? HAHAHA !

När jag kom hem så märkte jag att jag hade glömt nycklarna till lägenheten, så jag gick hem till Nelly och väntade där på att någon skulle komma hem. Plötsligt känner jag att jag får blogsmak i munnen och när jag tittar mej i spegelen så rinner det blod ner från hakan. Det blödde & blödde i flera minuter tills det nästan inte fans någon blod kvar i mej, ( jo så klart det fanns blod, men det kändes nästan som det ) Vi gick ut och spelade basket och efter ett tag börgade det blöda i munnen igen, fast inte lika mycket !

Ha en bra Fredags kväll !

           
 Har tyvär ingen bild från resan men en bild från träningen igår passar vell bra

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0