Läx-Mys

Läxor är inte så kul att göra men om man mysar till det lite så kanske det blir roligare. Jag gjorde min Oboy med grädde och satte mej i vardagsrummet och tände TV:n och som ett plus i kanten gjorde jag min läxa. Så satta jag och tittade på TV, gjorde läxan och drack Varm Choklad med grädde.
När jag gjorde den Varma Chokladen med Grädde blev det en aning kladdigt i köket och fick genast torka upp. Alltid lika gott som vanligt !


           
                                        Vispade grädde i 2 minuter


           
                                        Kladd kladd, blir gott gott

Kommentarer
Postat av: Matilda

ja hon är söt hon! :-)



vad gott med varm choklad och grädde!! nu blev jag jättesugen på det! haha

2009-02-23 @ 16:37:55
URL: http://matildasalmen.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha xD älskar dej <333 (:

vi måste va någon dag (: <3

pözz <3

2009-02-23 @ 19:09:45
Postat av: wilma

jaaaaammi ;p haha fan va jah komentera din blogg :pp men den e fett fin

2009-02-27 @ 10:32:25
URL: http://wilmii.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0