Lördag 28:e feb

Vaknade av blodsmak i munnen. Ush.... Det kändes som flera liter blod bara svämade över i munnen. kl. 9.00 åkte jag till tennishallen & skulle spela match. Tränade först i en timme med Stefan och Mamma. Matchen börgade kl 11.00 och slutade ungefär 12.00. Jag vann matchen med 6-1 6-1. Gick sedan ut från den varma tennishallen och ut till det kalla vädret. Brrr...
Det är också mulet ute nu så som småning om så tror jag att det kan komma en regn skur. Min tränings jacka gick också isönder, den grejen man drar upp dragkjedjan med gick av. Men men, det var inte någon stor grej i alla fall. Ahja, ha i alla fall en bra Lördags eftermiddag !

           
Match hit och match dit, det käns som om tennis är det ända jag gör !

           

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0