Måndag 16:e feb

Hej idag vid kl 10.30 tiden skulle jag till doktorn och kolla mina ätstörningar. Vi fick vänta i väntrumet i ungefär 15 min innan vi fick komma in. Vi pratade först om min kost, och vad jag ska äta om jag inte mår bra. Vi kollade sedan min vikt, den stog 34,4. Jag hade altså gått ner två kilo ( inte så bra ). Jag vägde 36.2 innan. Och om man är en tjej som mej så ska man väga runt 40 kg. Jag tog sedan blodprov och kollade mina värden. Det såg bra ut men läkaren sa att jag måste gå upp i vikt. Efter läkar besöket åkte vi till Sibylla och köpte hambörgare. Jag var inte så hungrig så det blev en " Fun-box " till mej. Efter vi hade ätit så åkte vi till tennishallen för jag skulle spela match. Det var ingen där föutom en kille som hette Johan. Efter ett tag så kom Fanny. Jag frågade Fanny om hon ville spela lite och så sa hon Ja. Jag tog på mej mina joggingskor och tog upp mitt rack ur väskan. Jag märkte att racket " handtaget " var halt så jag tog upp en ny linga ur väskan och börgade linda om racket. Kl var 13.45 när jag kom till tennishallen och jag kulle spela kl 14.20. Min tränare kom ungefär kl 14.00 och stälde godis vid ingånen och priser på borden. Min tränare frågade mej vilket pris jag skulle ha och då pekande jag på den största buklan, såklart. När min match börgade var jag riktigt narvös, jag hade t.o.m. ont i magen....
Matchen slutade kl 14.50 och jag vann med 6-1. Jag gick vidare till semifinal och skulle då möta en tjej som hette Millie.
Min andra match börgade kl 15.00 och då var jag mer närvös en någonsin....
Även den matchen vann jag fast med 6-2. Jag var nu vidare till final och skulle möta en tjej som hette Jonna.
Finalen börgade kl 15.30 och vi hade enormt med publik. Konstigt nog var att jag var inte ett dugg närvös....

Slutresultaten i Sportlovs turneringen 2009 bliev en vinst till Gabriella Ovesson med 6-3.
Woho ! Jag vann Jippie !

När matchen var Slut så var vi tvugna att ta bild, jag bah;  NEEEJ ! Men men ett kort är ett kort. När jag kom hem med min stolthet så fick jag fisk till mat, Fisk ? jag som har vinnit och kämpat får äta fisk !? Blää !! Men men..


 
       Sitter och väntar i väntrummet och ser denna fina plastblomma.


      
                             Och dessa underbart söta ankor !



       
                            Mmm... Sibylla. Lite mer bylla i livet.


    
                                         Är nu jätte närvös !


    
            Mina " fina " skor, Puma Black and White.


  
    
             Finalen börgar närma sig, är dock inte närvös nu.


    
                 Final resultatet 6-3 till Gabriella Ovesson


    
                      Min fina pokal som jag har kämpat för !

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0