Måndag 23:e feb

Skolan. Suck....Sportlovet är vell inte slut redan ? Alting har gått så fort, det käns bara som om jag har spelat tennis match hit & match dit.
Nåja, det blir det gamla vanliga med läxor och tråkiga lektioner. Men alla klaskamrater är i alla fall tilbaka.

I skolan var det mästa tråkigt förutom slöjden. Matten var bara det värsta ! Addition, Subtraktion, Divition och Multiplikation svävade i mitt huvud och allt var så rörigt. Men nu är matte lektionen slut och jag sitter här och bloggar.
Har ni några funderingar om mig eller min blogg så bara fråga på !
  

           
                                     Snön har nu smält och solen skiner.

Kommentarer
Postat av: wilma

grymt fin bild :)

2009-02-27 @ 10:32:53
URL: http://wilmii.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0