Onsdag 11:e feb

Hej !

Idag vaknade jag halv åtta så jag fick slänga i mig frukosten. Vi kom någon minut försent till skolan. Vi hade Musik först sen Bild. Idrott sen men dock mådde jag inte bra jag kände liksom att jag bara försvan och sen när jag kom " tilbaka " kände det som om jag skulle dö. Min fröken pratade med mig ochhon sa att det berode på att jag inte ätit något och inte fått i mig allt de kroppen behöver. Så jag och Nelly gick till matsalen och åt tidigare än alla andra. På rasten så körde vi basket. Vi ska spela basket turnering på fredag och jag blev utvald till lagkapten. Vi hade Matte efter rasten och då så var jah sämst på de ! Efter de så hade vi mer Bild och när vi slutade skolan 14.00 så ville vår lärare prata med mig. Hon pratade om hur jag äter och vad jag äter, och att jag skulle ta tester och se hur jag mår och ja bah; Jaha ! Nelly och Jag gick hem tilsammans med Hugo, Sebastian och Rasmus. Jag gick hem till Nelly och smakade på hennes goda kakor. Jag kom hem och gjorde läxan , och nu sitter jag här och snart ska jag träna.

Chingeling !

                                                                 

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0