Onsdag 25:e feb

I morse uptäkte jag att mina läpper var torra så jag tog min Lipsyl och så märkte jag att det kom på ena byxbenet så jag fick torka och torka men fläcken gick inte bort. Nåja, det spelar nog inte någon större roll om byxora är smutsiga av en liten fläck som var ungefär 6 mm stor.
Det vanliga i skolan idag musik bl.a. vi så också en teater på Helsingborgs Teaterhus. Teatern hette " Fyrvärkerimakarens dotter "  och tyckte dock inte förestälningen var särskilt rolig men det small ganska riält.  Efter teatern så åkte vi buss hem från Helsingborg till Ängelholm. Det var tråkigt i bussen så jag nästan somnade.
Men är hemma nu och måste göra läxan, kram !      


           
                            Ny choklad kompis, Guld nogat från Cloetta

Kommentarer
Postat av: wilma

aaaaah , lägg inte ut sånt jag har fan godislöfte HAHA :)<3

2009-02-27 @ 10:31:13
URL: http://wilmii.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0