Otur

Idag hade jag ricktigt mycket med otur. När jag skulle äta flingor imorse så tappade jag skålen så den gick i 3 delar. På Väla var det 2 cm med snö och kalt utomhus, brr... Min kamera gick i sönder och jag fick inte den lunch jag hade bestält. Jag hade bestält tacos med köttfärs och fick tacos med kyckling. När vi kom hem efter Väla så lämnade vi in min kamera på lagning och jag kommer få tilbaka den om 3 veckor.
3 veckor !? Hur ska jag kunna klara mej utan kamera i 3 veckor....
Det blev ingen vattenpoolo heller för det var alldeles för sent och man orkar ju inte med alltid liksom.

Men men, man får vell hoppas att morgon dagen blir bätre.



                
                                     Eko-Jeans, inte bara Jeans utan Jeans

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0