Söndag 22:e feb

Idag vaknde jag halv 8 typ eller nej nu ljuger jag...... Jag vaknade kl 8 för att jag skulle spela match i Lund kl 09.30.
I går kväll hade vi tänkt på om vi skulle åka eller inte för det var mycket snö på vägarna. Men så klart så åkte vi ändå.
När jag skulle fylla min vattenflaska med vatten tappade jag den i marken så korken gick sönder. Jag är nog lika kårkad som kårken i det här fallet. Utomhus var det kalt och slaskigt, det fans bara snö och slask över allt. Det var dimmigt när vi körde så vi kunde knapt se vart vi var. Jag var jätte trött och somnade nästan i bilen. Vid 9 tiden så börgade dimman lägga sig och det blev plötsligt lättare att köra. Vi körde inte lika vilse som vi gjorde sist vi var där.

Matchen slutade 2-6 4-6 och jag förlorade. Men jag kom ju ändån 2:a så det var ju bra.

När vi åkte hem så balanserade graderna mellan +4,0*c & +4,5*c. Nu fans det nästan ingen snö kvar men det var endå lite slasigt och blött på marken.
Nä, men nu var inlägget slut och jag lovar att lägga in något nytt om det händer något. Kram Allihop !



                            
                                                                          Slask......


                           
                         Snön smälte snabt bort och på bara några timmar var all snö borta.


                          
                                        Graderna balanserade mellan +4,0*c & +4,5*c

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0