Tisdag 17:e feb

Idag vaknade jag kl 08.00. Jag skulle precis borsta tänderna när jag plötsligt såg ett monster i speglen ( jag då..). Mitt hår såg fruktansvärt ut ! Jag satte igång plattången och på bara några sekunder blev den varm. Nelly kom till mej 08.30 ungefär för vi skulle simma. På simningen så tränade vi starter och väningar. Efter träningen så gick vi till bowlinghallen och bowla. Dock satte jag ingen straik men jag gjorde en hel del sperrar. Efter bowlingen åt vi hamburgare och pomfritt. Det var en ganska så stor hamburgare så jag åt inte upp hela. Efter maten köpte vi godis. Jag sa att jag skulle ha godis för 10kr och hon la i de godisbitarna jag ville ha i en påse. När hon då skulle räkna ihop allt så stog hon och knappade på kassaparaten  i flera minuter. Jag bah; skynda på lite ! När jag satte mig vid bordet igen. Isac frågade mej om han fick en godisbit och det fick han, men när han fick en godisbit så trodde han att vi hade gjort något med den så han slängde den. Vi hade faktiskt inte gjort något med godisbiten så vi undrade varför han slängde den. Simon sa också att ju mindre hjärna man har destå smartare e man, och då sa jag till Isac; Då borde du ha en riktigt stor hjärna ! Efter trevligheterna med Sim Team ( simlaget ) skulle Jag och Nelly gå till stortorget och vänta på buss. Vi gick inom Koffe och Åhléns och kollade på kläder och godis. När vi väntade på bussen så frös vi så myket så vi gick in på biografen och värmde oss. När vi kom ut så såg vi att Elin och Johanna cyklade på gågatan och vi vinkade och hojtade för att de skulle se oss. De såg oss efter ett tag och cyklade mot oss. Vi frågade de om vad de skulle göra och de skulle på banmuseet och göra något. Vi tog bussen hem kl 14.35. I bussen åt vi godis och pratade om roliga saker vi hade gjort tillsammans. När jag kom hem så var dörren till huset låst så jag kom inte in, jag fick vänta på pappa i en kvart typ. När jag väl kom in så jag gick upp till datan och satte mej ner och börgade skriva....



                            
                                               Vaknade i morse och såg ut som ett monster !                        


                           
                           Bilden blev suddig men jag slog minst 7 sperrar idag.


                           
                              Nelly är riktigt bra på att bowla. Det första hon gör är att sätta en strike !


                           
                                              Mycket god hamburgare. Dock lite för stor.


                          
                                      Det blev också pomfritt. Bäst att ta bestick....


                         
                                                            ....och Coca Coola


                        
                                                Nelly köpte godis på Koffe istället.


                       
                                                       
                                                                  Massor av godis !

Kommentarer
Postat av: ns'/ <3

ta bort de på mig :) <3

2009-02-18 @ 10:56:46

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0