Tisdag 24:e feb

God eftermiddag allihop!
Vaknade kl; 7.00 och gjorde mej i ordning och allt sådant man gör en vanlig vardagsmorgon. Åt dock inte jätte mycket till frukost bara en Risifrutti och en kopp te. Cyklade till Nelly och Ida var redan där så de väntade på mej.
Skolan var tråkig; Matte, Svenska, Musik, Europa & Bild. På bilden skulle vi rita totenpålar och vår fröken kommer inte från skåne så hon sa " Tottenpole " det tyckte jag lät lite kul så jag fick värsta skrattanfallet.

När skoldagen äntligen var slut så trillade jag med min cykel för Nelly kastade snöboll på mej. Men det va inte så farligt bara att jag fick ett skrapsår på vaden. Sitter nu hemma och gör läxan om Matte.  Suck....Varför ska det finnas de stunder man bara vill ifrån. Men som sagt läxor är läxor.
Sköt om er så länge !


           
                            Morgon outfit: Gul pyamas från H&M

Kommentarer
Postat av: wilma

åh va fin bild :)

2009-02-27 @ 10:31:40
URL: http://wilmii.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0