Tisdag 10:e feb

Hej Allihopa !
Jag vaknade av min väckaklocka och den stod på 07.00. Nelly var sjuk idag igen så Ida kom till mej och vi cyklade till skolan. Vi kom till skolan kl 08.00 och första ringnigen var 08.10 Vi hade data första lektionen och andra matte. På rasten spelade vi basket. Vi hade musik efter rasten och Svenska efter. Till lunch hade vi äklig fisk BLÄÄÄ ! Sedan kom vår fröken till Mej och Johanna och pratade om lappen vi fick igår , och han som hade gett oss den lappen hade blivit avstängd från skolan. Efter lunch hade vi mer Svenska och sen bild. På bilden skulle vi göra en tavla med natur saker som t.ex. Pinnar, kottar & löv. Vi skulle göra ett konstvärk med temat " Alla hjärtans dag ". När skolan slutade 14.20 så traskade jag hem till Nelly och lämnade läxan. Hon blev dock inte glad när hon fick höra att jag skulle lämna läxa till henne men sånt får man tåla. När jag kom hem så satte jag mej direkt och gjorde läxan. Kl är nu 17.36 och de har blixtrat ute.

 Puss så länge ska städa rummet !


Kommentarer
Postat av: Nelly Svensson :D

Haaj!:D Nu har jag läst alla inläggen i din blogg, Kommer du ihåg när du skrev detta? Nawee putte vad gullig du var då!<3

2010-12-25 @ 22:12:15

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0