Torsdag 12:e feb

Hej !

Idag vaknade jag kl 07.00.  Åt först en baota frukost och sen gick man till Skolan.Det var det tråkigt i skolan förutom att vi fick Ärtsoppa och pannkakor till lunch, och att vi pratade om mig att jag inte äter något. När sen Skolan slutade så hade Anton, Sebbe och Jonatan tävling om vem som kunde cykla längst efter de hade snurat typ 20 varv. Dock var det ingen som vann men de såg faktiskt rolikt ut när de cyklade. Sen så stack Jag, Johanna och Elin till Kullahallen och köpte viollakris tabletter. Vi gick sedan en bit och sa " Hej snygging " till alla snygga killar som cykla förbi oss. Innan vi korsade våra vägar så stannade vi och pratade lite skit. Jag gick sedan hem och sitter nu här och lyssnar på musik och gör läxa. Ska snart träna också.

Puss på alla !
 
Min mättande frukost. Dock åt jag inte upp allt.

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0