Torsdag 26:e feb

Åh, saknar dessa mornar när solen skiner genom fönstret. Men den här morgonen var tvärt imot. Regn regn och mer regn, ah helt enkelt en regnig dag. Grått om mulet ush ! Trist dag i skolan också, lektion hit & lektion dit. Hade också förfärligt ont i huvet, men det gick över bara så där snabt. Pytt i pannan till lunch ockaå riktigt gott. Det regnade fortfarande när jag kom hem. Ska också åka någon stans till mitten av Skåne imorgon ska bli jätte kul, om det inte regnar förstås !

            
                      Ska bara snabt berätta att i Tisdes så hade jag och
            Oskar glass tävling om vem som kunde äta mest, han vann
                             så klart för han är en riktig glass älskare.

Kommentarer
Postat av: wilma

maaaaaaaaaaaaha :p stackare måste kolla alla mina vackra komentarer nuuuu :*

2009-02-27 @ 10:36:23
URL: http://wilmii.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0