Dassboken !

Gahh ! Äntligen......Äntligen har jag hittat den boken jag letat efter så länge, Dassboken !
Sitter du på toaletten och har inget mer att göra än att göra det man brukar göra på toaletten, läs då Dassboken med smarta idaéer och mycket skratt.

Har letat i 100 år käns det som och nu har jag änligen hittat den. Letade i alla toaletterna i lägenheten ( vi har ju bara 2 ) men strunt samma. Här kommer några skratt tips från dass boken:

-Hur var det på toapappersfabriken ?
-Jo tack, det var full rulle !

-Varför äter prästen så mycket kött ?
-Det är gott om B(e)-vitaminer !

-Hej, hur är det med dej idag då ?
-Jo, bara ett hål i ryggen.
-Ett hål i ryggen ?
-Ja, men det sitter så långt ner så det skiter jag i !


           

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0