Yes Man

Jag är nog kär i filmen Yes Man fast jag tror dock att jag är mer kär i Jim Carrey. Filmen är super bra och jag har lust och se den om och om igen. Filmen är seriös och väldigt rolig. I nästan varenda sen så fnittrar man till. Det finns inga män som han i Sverige, eller om man inte räknar med Göran Gabrielsson, men han är ju 100 personer bara han. Men det är något specielt i Jim Carrey för han e så rolig och osmart på samma gång. Ibland undrar man vad han tänker med igentligen.

Filmens design tycker jag är jätte bra för det utspelar sig på 2008-talet ungefär och de har jätte snygga kläder och det är en väldigt modern film ( sånt som jag älskar ). Filmen utspelas i USA. Regisören är Peyton Reed. Han är värkligen inte lika rolig så Jim, och inte Göran heller för den delen. Jim Carrey är bara bäst !

               

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0