ANGUISH - Time

Gah! Nu mår jag inte alls bra. Har ångest för det är så fint väder ute men jag kan bara ligga hemma i sängen och titta på film. Men de dåliga med det att jag inte har någon bra film så jag håller på att ladda ner Mamma Mia - The Movie. Så som jag har hört så är det nu mera tillgängligt att dela filer på internet så jag kör på de. Fast för mig tar det lång tid innan filmen är färdig laddad så jag får allt ta och vänta en stund. Ska sätta på tv och titta på små serier (om det nu finns några). Ibland önskar man att man hade en fjärrkontroll men alla filmer i värden så kunde man trycka på den film man vill se och utan några som helst väntetider så är filmen igång......Va? Vore inte de trevligt?

http://blogg.lo.se/b2e/blogs/media/mamma_mia.jpg

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0