Detektiv för en dag

Hej på er!

Sitter hemma hos Johanna och lyssnar på Robie Wiliams. Johanna är värkligen galen i Robie men det har jag inte något imot för han är ju bra, eller vad tycker ni? Elin kommer hit till Johanna om en pytte stund och då så ska vi såklart fortsätta med att lyssna på Robie Wiliams.

Men jag måste bara bäretta en liten skrajj sak som ände när vi gick hem från fotbollen idag. Vi hittade en mobil som ty trillade från en bil. Vi tog upp mobilen och ringde några kontakter från kontakt listan och till sist så fick vi tag på "hans" granne. Så nu väntar vi på att han som äger mobilen ska ringa och då är säkert allt löst eller hur!?



Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0