Halvblodsbästis

Ikväll blir det bio. Bästis och jag ska se bio ikväll. Harry potter och Halvblodsprinsen. Det var dock premiär igår men jag är ändå glad över att jag inte ser den så sent efter premiär. Hoppas på att filmen är bra, som de andra filmerna. Men det är häller inte helt fel om den är bättre.

Filmen börjar ikväll kl 21:00 och d
en slutar vid 24:00. Då är det ju så att filmen varar ungefär i tre timmar. Ni som såg premiären igår, vad tyckte ni om den? Bra, dålig. Spännande? Som sagt så har jag sätt de andra Harry Potter filmerna men det finns en nackdel hos mig. Jag tycker att han var sötare i de första filmerna, eller vad tycker ni?

http://harrypotter.warnerbros.com/harrypotterandthehalf-bloodprince/media/images/posters/2.jpg


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0