Svar på några läsarkomentarer

Spelar du mycket tennis?
Jag tränar tennis och jag tycker det är jätte kul och nu när jag också jobbar med tennis så är det ännu roligare. Därför blir det också så att jag träna mycket tennis.

Vad tycker du om botox silikon osv?
Jag tycker inte det är kul att fylla bröst och läppar (m.m) med silikon. Jag tycker inte det är ett dugg snyggt och jag kommer aldrig utsättas för sådant häller. Men jag har häller inget imot folk som har silikon läppar o.s.v. jag tycker bara att det är lite löjligt.....

Hur reagerade du när du hörde skvallret a.n.g. Blondinbellas otrohet?
Jag trodde aldrig på det. Jag trodde mer på att det var någon som hade skrivit det för att få uppmärksamhet. Men så är världen. Om jag går omkring och säger att Michael Jacson var gay så är det ju klart att det kanske står i tidningen dagen efter.

Vad tyckte du om "Marley & jag" boken, var den värd att läsa?
Ah, den var värkligen värd att läsa! Det var mycket känslor i boken och den var väldigt utåtriktad. Därför tycker jag att den var värd 8/10. Men bara en åtta för att jag tyckte att det saknades lite humor. Men den var trots allt bra ändå.

Härligt med en bästa vän tycker jag! Vad tycker du?
Jo! Att ha en bästa vän är fantastiskt! Utan mina bästa vänner så skulle jag inte kunnat klara mig ur vissa svåra tillfällen i liv. Som när jag fastnade med hälen i cykelhjulet. De hämtade hjälp, ringde hem, ambulans (nära på i alla fall) så utan de så hade jag kanske fått blodbrist och avlidit. Så tack vare mina vänner så sitter jag här hemma idag. Kärlek till de!

Vad är ditt favorit te?
Jag gillar Liptons nya smak, jordrubb och kamomill. Fast jag föredra kaffe när det finns lunga dagar då man blir pigg av kaffe. Som i morse, t.e.x

Tycker du jag ska åka till USA ett år och spela basket?
Det får du göra som du vill. Om du värkligen älskar basket så ska du ju självklart göra det. Men det bros ju på lite hur du har det här i Sverige. Om du har det svårt med skola och familj så tycker jag faktiskt att du stannar kvar och löser dina problem och sedan så kan du åka till USA och då kan du starta din karriär


Är självförtroende viktigt för dig?
Ah självklart är det viktigt för mig. Men inte bara för mig, utan för er alla som inte tror på er självförtroende. Jag använder mycket självförtroende när jag spelar tennis. Men jag har läst självförtroende på Blondinbellas blogg. Men jag vet inte om jag är riktigt säker på de hon skriver. Jag menar, hon är känd och ser bra ut bakom modebranschen och det vet man. Men eftersom jag inte är ett dugg känd så kan jag visa mig utan smink ändå, fast jag inte har tagit en ända modell bild med smink och photo shop.

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

Hej där! tittar in o gillar det jag ser.

Undrar därför om vi ska följas åt via bloglovin? =D

2009-07-06 @ 19:58:39
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0