Go' kväll

Go' kväll!

Nu har jag inrett mitt rum och jag är faktiskt nöjd. Sedan hela dagen på Ikea och Väla köpcenter så har jag hittat många fina saker. Jag åt på väla vid tre tiden och sedan köpte jag också mig en glass, min favoritglass från Tasty House. Efter det så rusade jag in på Ikea och letade möbler. Hittade massor med saker fast dock så köpte jag bara en del av alla fina  grejer. Men nu när jag har inrett allt så vet jag vad jag ska köpa tills nästa gång!


Bilderna på rummet komemr imorgon

Kommentarer
Postat av: FS

www.falsksanning.blogg.se

Check it out ;)



Har frågestund nu och kommer inte ha det så ofta så om du har frågor skulle det vara kul om du kunde ställa de!



/xoxo FS ♥

2009-07-30 @ 22:18:29
URL: http://falsksanning.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0