Tennis på hög nivå

Har kommit hem från allt arbete på tennis banorna. Där var det i full gång. Det var många matcher som var igång och som ni kanske kommer ihåg så skulle jag också spela match nu i helgen. Men p.g.a. polyperna så fick jag stå över och lämna WO. Åh! Man blir nämligen så spela sugen så det är lite svårt att inte vara sur på sig själv när man inte kan spela.

Nu ska jag försöka grilla. Trots att det regnar lite så ska jag ställa grillen under altanstaket. Vi ses!

Eftersom att jag igentligen var med i tävlingen så fick jag detta tröst pris, snällt va?

Kommentarer
Postat av: Miss Dramaqueen

Spelar du mycket tennis? =)

2009-07-05 @ 23:10:16
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0