Dåliga & bra - news

Hej allihop!

Jag kommer med lite dåliga och bra nyheter nu. Vi börjar med det dåliga.
Ni kanske har märkt att det har varigt en dålig uppdatering på sista tiden som jag sommar jobbat. Och dock så kommer det vara så resten av denna veckan. Men om jag verkligen hinner så kommer jag slinga in ett inlägg på kvällarna men det är bara ett kanske....

De bra är att i slutet av veckan så kommer jag ladda upp bilder från mitt sommarjobb och det blir väll lite roligt, i alla fall. Jag ska också försöka MMS blogga fast jag har provat det inna så det är inte hundra att det går. Men jag är värkligen är ledsen men jag lovar att det kommer massor av bilder förmodligen på söndag!

 

Har bränt mig på mina knän när jag satt högt upp i den vita domarstolen idag.....jobbigt....


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0