Camping helgen

Hej på er!

Det blev en tre dagars (2 nätter)  camping och vi har gjort jätte mycket. Vi ha badat, spelat minigolf, varit och klättrat på Nimis, grillat och spelat kubb med "grannarna". Så vi har haft en toppen helg. Men jag kan börja berätta lite om minigolfen. Jag måste först säga att förutom att jag spelat minigolf nu så har jag aldrig spelat innan. Men första gången är nog den bästa. Och där var många roliga banor.

När vi var på Nimis så var det lite läskigt. Jag är inte så förtjust i höga höjder. Men det var som en ända trähög som låg på marken som var fast med spikar som man klättrade i. Först trodde jag att det var som små trappor inuti med det var det dock inte. Man fick liksom bokstavligen klättra som en apa för att komma fram. Och jag lovar att jag kände mig som en apa.

Vi badade också mycket. Igår badade vi 3 gånger och i söndags så badade vi två gånger. Det var riktigt skönt i vattnet. Man fick hoppa från en brygga ner i vattnet och det var häftigt. Fast när man hoppade så fick man se upp så att man inte hoppade på obehaglig tång.

Vi spelade kubb och grillade på söndagskvällen med husvagnsgrannarna. Jätte trevligt. Vi körde killar mot tjejer i kubbet men eftersom vi fick ha motvinds sidan mest så förlorade vi dock. Men jag skyller inte på vinden, jag kunde ha siktat lite bättre.....

Bilderna från campingen kommer i nästa uppdatering

Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0