Bränner kalorier

Hejsan allihop!

Nu har jag varigt på lunch och tränat och badat. Det var gott med Kina mat ock det bästa var när jag tränade efteråt. Då brände man kalorier på samma gång. Men det var inte så jätte "trevligt" att träna idag. Solen stekte på hjässan och svetten rann ner från axlarna. Det är värkligen svårt och spela i stekande solsken.

Efter att jag tränat så dock jag ett dopp i havet. Det var svalkande och det var 21* i vattnet. Men efter en stund så började de gråa molnen att dyka upp. Och rätt som det var så började det åska. Själv bryr jag mig inte om åska så mycket men när det väl blixtrar så kan jag börja reagera. Men när jag kom hem och när jag precis stod vid ytterdörren så blixtrade det till och jag skyndade mig och sprang in. Det var en snabb reaktion.....




Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0