Varmaste sommeren

Hej på er!

Nu känns det som om jag lider av törst, hunger och trötthet. Jag är så himla trött p.g.a. värmen. Och det var jätte svårt att träna idag. Detta är nog den varmaste sommaren på flera år! Jag har ätit tre is-glassar och svalkat håret igenom tennisbanornas vattenslangar och det var bekvämt. Det var också skönt att svalka sig i de sköna havsvattnet från stranden och jag var som tosig i bryggan så jag hoppade flera gånger. Att det kan vara så kul.. nä nu ska jag faktiskt slänga i mig skräpmat igen.

Jo förresten, imorgon så gör jag en polyp operation så det kanske blir en dålig uppdatering. Men vi hörs av imorgon någon gång i alla fall!




Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0