Hoppas på mer färg

God morgon!

En fin och solig dag ute och det blåser inte ett dugg! Skönt tycker jag och jag hoppas på en strand dag. Ska träffa Nelly om en liten stund och så hade vi några planer om att åka till stranden men vi får se hur det blir med det. Nellys katt har nämligen blivit på körd (men lever) och svansen bara hänger ner. De ska snske åka till veterinären med henne så vi får se hur det blir. Jo föresten! Igår så var jag ju på stranden och jag måste erkänna att det känns som om jag blivit brun. Jag menar, man känner liksom när man har fått sol på sig för det "bränner" lite på armarna. Men jag hoppas på mer färg idag. Ses så länge!


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0