Lite om gårdagen (tisdag)

God morgon på er!

 

Vilken rolig dag vi hade igår! Jag, Nelly och Mats (Nellys pappa) var som sagt på Liseberg igår. Gud vad vi hade kul! Vi åkte alla des lika berg-o-dalbanor och radiobilar, snurrkaruseller och uppsving. Trots att nu kanonen råkade ut för en olycka för ett tag sen så åkte jag den en dån. Det var ju klart, jag tvekade ju också en aning. Men jag har kommit på att det är mycket roligare att åka med en kompis än en feg pappa (min pappa...) Suck, jag vill åka dit igen!!

 

Vi hittade på andra saker också, vi spelade t.ex. på hjul och gissa om jag vann?...Ja det gjorde jag fast inte så mycket, två centerrör fast det är ju inte så bara. Jag vann ju i alla fall något och det var kul. Jag köpte också rosa söta små kanin öron som jag inte alls vet vad jag ska ha det till. Men det kan väll vara kul att bara ha, eller?!

 

Vi ses om en liten stund igen och då kommer också bilderna från denna lila resa!

 

http://kuriku.blogg.se/images/2008/liseberg_4503325.jpg

 


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0