Mat ger pop-up

Ja vist! Mat hjälpte och innan jag visste ordet av så var jag på väg till Väla. Ni vet de där jeansen och skorna som jag tjatat om? de köpte jag fast dock inte någon sommar smoothie. Nä, det blev en glass istället fast det är ju lika gott. Tog glassen på TH och där finns det mycket att välja mellan och det blev yuogurtsglass med rengbågssmak (jordgubb, citron och päron).

Av köpet av kläderna så var jag riktigt nöjd. Sandaler av läder och sissie snowash jeans. Jag trivs med "ss" jeansen så det blev ett par till fast i en annan färg. Jag sparar skorna tills på fredag då det är skolavslutning och fest i centrum. Se det vackra studenterna åka sitt fina tåg det är kul!  Nu ska jag själv gå och sova, vi hörs imorgon!






Kommentarer
Postat av: Cella

vad är väla för ngt ? :S

2009-06-09 @ 22:32:00
URL: http://noyouno.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Godmorgon! :) vad ska hittas på idag ?;D

2009-06-10 @ 06:29:18
URL: http://haaiidi.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0