Midsommarafton!

Idag är det midsommarafton fast det känns inte som det. Grått på himlen och jag hoppas att vädret blir roligare. Hur ska ni fira idag? Jag fira med familjen och varje år så går vi till midsommar festen i kyrkan som ligger precis över gatan. Eller tja, nästan i alla fall.  Fast jag vet inte om man kan kalla det för kyrka, det är så mycket mer! En stor sen där man kan spela teater, ett café och massor av roliga aktinviter.

Alltid efter firandet i kyrkan så åker vi vidare till vår sommarstuga och äter jordgubbar med glass. Men blir det värkligen så i år? Jag menar vi har nu nästan rivit ner hela stugan men jordgubbarna finns ju kvar. Aja, vi får se hur det blir. Men en midsommar utan midsommar mat är ju inte så rolig så det är nog bästa att jag sätter igång med sommar maten på en gång!


skorta från Imagne och sissie snowash jeans

Kommentarer
Postat av: ♥ Sandra ♥

Glad midsommar =)

2009-06-19 @ 11:12:46
URL: http://lovebysandra.blogg.se/

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0