Summer holiday!

Nu har jag sommarlov och det är hur skönt som helst. Fast denna dagen kanske inte var så jag tänkt mig för det regnar (!) ute. Och så har vi haft det hela avslutningen. Inget märkvärdigt med denna avslutnig, sjunga sånger och applådera det var allt. Men nu ska jag ut och fira som en galning. Ska först fira med mammsen nere i stan med en middag, hon bjuder. Sedan ska jag ta en shoppingtur men Nelly för jag har fått gigantiskt med pengar, där efter så hoppas vi att vi ser det vackra studenterna för det är en bit kvar till jag får åka de tåget!

Jag visar presenterna sen, vi ses efter middagen!

Top från Neu, bälte från Dublin & shorts från Crocker.


Skor från Din Sko


Kommentarer

PS,vid spam eller kränkningar spårar jag IP-adressen

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0